متن ترانه کمر باریک از ظاهر هویدا
 
طلوع ترانه

 

 

کمر باریک من
شام تاریک من
بیا به نزدیک من
صلح و صفا کن، جفا دیگر بسه
با ما وفا کن کمر باریک
با ما صفا کن کمر باریک



الهی ماند این دل خانه ی تو،
تو بلبل باشی و دل واله ی تو، کمر باریک
کتاب کودکان گردد به مکتب ،

پر از حرف من وافسانه ی تو،

کمر باریک

تو شاخ پر گلی
من برگ زردم، تو شور خنده ای
من آه سردم کمر باریک
تو خورشیدی و من سیاره ی تو،
من رو بگذار تا دورت بگردم کمر باریک

کسی که عاشق است از جان نترسد،
دلش از کنده و زندان نترسد کمر باریک
دل عاشق مثال گرگ گشنه است،
که گرگ از هی هی چوپان نترسد کمر باریک

الا دختر بلای آسمانی،
گهی با ما گهی با دیگرانی کمر باریک
خدایت داده مو و روی زیبا،
ولی سنگین دل و نا مهربانی، کمر باریک

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت9:23---3 ارديبهشت 1392
سلام آقا رضا وب پر محتوا و شیرینی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم


fiza
ساعت18:36---23 فروردين 1392
سلام دوست خوبم
من به تازگی تو سایت کسب درآمد اینترنتی عضو شدم و دیدم خیلی خوبه و آسون میتونم پول در بیارم.گفتم تو رو هم سهیم کنم.فقط کافیه به آدرسی که گذاشتم بری و صفحه عضویت رو پر کنی.بعد از ثبت نام به صفحه دریافت کد برو و میزان رو روی 20 ریالی بذار و بعد از پر کردن اطلاعات کد رو دریافت کرده در قسمت ویرایش قالب در بالاترین قسمت قبل از کد های دیگه قرار بده تا در هر بازدید 2 تومن به حسابت واریز بشه. تازه خودت هم میتونی در روز 12 بار به وبلاگت سر بزنی و خودت هم برای خودت پول ساز بشی چون به محض اینکه هر کسی وارد وبلاگت بشه این 2 تومن واریز میشه. در ضمن تو بعد از ثبت نام از این آدرس زیرمجموعه من خواهی بود خودت هم میتونی زیر مجموعه جمع کنی تا پول بیشتری به حسابت واریز بشه و از این وبلاگ یه سودی هم عایدت بشه. موفق باشی


bahare
ساعت10:34---3 بهمن 1391
سلام خوبي من نتونستم اهنگو دانلود كنم لطفا راهنمايي كنيد ممنون

ali
ساعت10:29---8 دی 1391
mamnoon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


از حضورتون در وبلاگم بسیار سپاسگزارم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 775
بازدید کل : 224401
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 147
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

داغ کن - کلوب دات کام تبادل لینک دانلود نرم افزار

جاوا اسكریپت

جاوا اسكریپت

خرید ساعت دیواری